پرستاران کرمانشاهی ناراضی‌اند؟!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

علی اکبر ویسی‌رایگانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت به سرعت اجرا شد، گفت: متاسفانه پیش از اجرای این طرح تمهیداتی که باید در خصوص مشکلات احتمالی ناشی از اجرای طرح اندیشیده می‌شد صورت نگرفت و راهکارهایی که باید قبل از اجرای طرح در خصوص برخی موارد احتمالی در نظر گرفته می‌شد، پیش‌بینی نشد.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری استان کرمانشاه کمبود نیروی پرستار را عمده‌ترین مشکل این طرح عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش بار مراجعات بیمارستانهای دولتی استان به دنبال کاهش پرداختی‌ها، مشکلات کمبود پرستار در استان که پیش از اجرای طرح نیز وجود داشت، این بار به شکل محسوس‌تری خود را نشان داد.

وی با اشاره به فعالیت 2600 نیروی پرستار در استان اظهار کرد: برای رسیدن به استانداردهای جهانی و وضعیت ایده‌آل به حضور پنج هزار پرستار در استان نیاز است.

وی استاندارد جهانی تعداد پرستاران به ازای هر تخت بیمارستانی را 1.9 نفر اعلام و تصریح کرد: این در حالیست که این شاخص در کشور و به تبع آن در استان ما هفت دهم نفر به ازای هر تخت است، یعنی در حال حاضر در حد نصف استانداردهای جهانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به این استانداردها وضعیت ایده‌ال است و با توجه به شرایط موجود بهتر است توان بر روی افزایش پرستاران تا حد رفع نیاز گذاشته شود و قطعا برای رسیدن به این حد نیز در حال حاضر  کمبود پرستار داریم.

ویسی رایگانی مشکل دیگر طرح تحول نظام سلامت را عدم ایجاد انگیزه در پرستاران عنوان کرد و افزود: متاسفانه به دنبال افزایش بارکاری پرستاران هیچ تغییری در وضعیت مالی آنها ایجاد نشده است.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخی تغییرات صورت گرفته هم کاملا جزیی بوده و عملا کارا و موثر نیست.

ویسی رایگانی به افزایش دستمزد پزشکان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه این افزایش دستمزد برای پرستاران اعمال نشده و هر چه بوده در حد حرف و وعده مانده و هنوز عملی نشده است و این مسئله جو نارضایتی را در میان پرستاران استان ایجاد کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com